イギリス人のダーリンとの国際遠距離恋愛

イギリス人の彼氏と日本人の私との国際遠距離恋愛。涙もろい彼はKent在住。強がりな私は日本在住、2人の日々と恋愛の毎日を綴ります。 United Kingdom & Japan's International Long Range Love!

記念日 Anniversary!

昨日は私達の記念日でした🎵私達は記念日を会って過ごすことがなかなかできないのでface timeでたくさん話しをしました。しかも3日連続して3時間です❗これは自分でもビックリ❗

 

 

私には毎日必ず聴く曲が一つあります。

それはDarlingと出会った日にたまたまテレビから流れた曲でした。

 

EXILEの「あなたへ」という曲でこれはすごく好きな恋愛の曲だなぁ~と思います

 

 EXILE / あなたへ -short version-: http://youtu.be/01Xe3cZ9Bpg

 

 EXILE / あなたへ (from EXILE LIVE TOUR 2011 TOWER OF …: http://youtu.be/M636EoAzWHc

 

いつかDarlingと一緒に聴くことができたらいいなと思います🎵

 

あなたへ

What season will this winter be?

How does that city look like?

 

A white sweater that you handed that day

I still remain in my heart

That snowy landscape

 

Sounding Ding Dong Chime to the night sky

Falling in love on that day

This heart has been waiting for you forever

 

One year again this year

I also know one love

Love is over ...

 

Sounding Ring Dong Chime for you

Even now I am inside

Embrace this feeling and wait for spring

 

What I lose by hurting

Let's stop looking

A miracle that two people could meet

Look, happiness will overflow

 

I wish for the winter sky

As fate leads

I believe so

My thoughts overflow

 

Sounding Ding Dong Chime to the night sky

Falling in love on that day

This heart has been waiting for you forever

 

What season will this winter be?

How does that city look like?